Agencija

OSLOBODI SE DODATNIH TROŠKOVA I OBAVEZA! Pridruži nam se

Iznajmljuješ preskup poslovni prostor?

Kad iznajmljuješ prostor za svoju agenciju, ne plaćaš samo cenu mesečnog zakupa. Tu su i troškovi struje, infostana, interneta, telefona, čišćenja, a da ne govorimo o raznim kvarovima i popravkama. Zašto da gubiš vreme, novac i energiju na takve stvari?

Kod nas dođeš i zaboraviš na sve dodatne troškove i obaveze! Mi brinemo o svemu,a ti biraj hoćeš li da radiš u zajedničkom coworking prostoru ili ćeš da iznajmiš odvojenu kancelariju samo za svoju agenciju. Takođe, nudimo ti pomoć u obavljanju različitih administrativnih i logističkih poslova, kao i usluge iz obalsti marketinga, pr-a i prodaje.

New Hub

Coworking prostor

Dnevni zakup

15e

 

Fleksi zakup

80e mesečno

(10 radnih dana)

Mesečni zakup

130e mesečno

 

Privatna kancelarija

300e mesečno

(za 2 osobe)

WIFI
Korišćenje kancelarijskog stola
Skeniranje dokumenata
Štampanje od 10 - 30 dokumenata u crno beloj boji
Korišćenje kuhinje
Kafa i čaj
Usluga office assistenta
60min - 180min sale za sastanke
Fioka za dokumentaciju sa ključem
Registracija firme na adresi New hub
Virtuelna kancelarija

40e mesečno

Registracija firme na adresi New Hub
Prijem telefonskih poziva i poruka
Prijem i upravljanje poštom
60 min sale za sastanke
Sala za sastanke

( 4-5 osoba )

do 4 sata 60evra / sat
preko 4 sata 40evra / sat

Šta čekaš?

Pridruži nam se