Startup

KOMPLETNA PODRŠKA ZA TVOJU IDEJU! Pridruži nam se

Protežeš se na sto strana?

Dobra ideja nije dovoljna. Da bi uspešno razvio biznis, potrebno je da odradiš puno pešačkih poslova, a to oduzima previše vremena, energije i novca. Zašto da juriš na sto strana kad možeš mnogo toga da imaš na jednom mestu?

Osim što ti omogućujemo rad u prijatnom i inspirativnom coworking okruženju, nudimo ti dodatne usluge da brže i lakše razviješ svoj biznis. Pre svega, usluge business consultinga, tj. pomoći iz oblasti marketinga, pr-a i prodaje, ali i pomoć u obavljanju raznih administrativnih i logističkih poslova koji su neophodni za uspešno poslovanje.

New Hub

Coworking prostor

Dnevni zakup

15e

 

Fleksi zakup

80e mesečno

(10 radnih dana)

Mesečni zakup

130e mesečno

 

Privatna kancelarija

300e mesečno

(za 2 osobe)

WIFI
Korišćenje kancelarijskog stola
Skeniranje dokumenata
Štampanje od 10 - 30 dokumenata u crno beloj boji
Korišćenje kuhinje
Kafa i čaj
Usluga office assistenta
60min - 180min sale za sastanke
Fioka za dokumentaciju sa ključem
Registracija firme na adresi New hub
Virtuelna kancelarija

40e mesečno

Registracija firme na adresi New Hub
Prijem telefonskih poziva i poruka
Prijem i upravljanje poštom
60 min sale za sastanke
Sala za sastanke

( 4-5 osoba )

do 4 sata 60evra / sat
preko 4 sata 40evra / sat

Šta čekaš?

Pridruži nam se